Har du spørsmål? 

Det er krevende å drive festivaler i disse tider, og det aller enkleste og beste du som kunde kan gjøre, er å beholde din billett eller bestilling til neste år.

 

 

Under har vi listet opp svar på mange ting du som kunde kanskje lurer på. Finner du ikke svar på det du leter etter, send oss gjerne mail på post@countryfestivalen.no. Vi skal gjøre det vi kan for å besvare deres spørsmål så raskt som råd.

 

Hvorfor skal jeg beholde billetten til 2021?

  • Ved å beholde billetten til neste års festival, er du med og hjelper festivalen med allerede påløpte kostnader. I tillegg vil vi ha en bedre økonomisk ryggrad til å sikre de aller beste artistene til neste år
  • Du sparer tid på administrasjon både for deg selv og oss som jobber i festivalen. Vi vil veldig gjerne bruke den tiden til å planlegge tidenes beste festival i 2021 ❤
  • Du er garantert å få festivalbilletten til 2020-pris
  • Vi trekker en vinner blant de som velger å beholde billettene sine, der premien er et eksklusivt Meet & greet med Hellbillies

 

Jeg vil beholde bestillingen min til neste år. Trenger jeg gjøre noe?

  • Nei, dersom vi ikke har hørt fra deg innen 1. juli, vil vi automatisk overføre bestillingen din til 2021.

 

Jeg har kjøpt billett for 2020, men ønsker å beholde billetten til 2021. Får jeg ny billett?

  •  Nei, billetten din gjeldende for 2020 vil være gyldig ved innsjekk i 2021. Dette gjelder både festivalpass bestilt på våre nettsider og billetter kjøpt på Ticketmaster, uavhengig av eventuelle prisjusteringer i 2021

 

Får jeg igjen hele beløpet ?

  • Vi jobber for at våre kunder skal få refundert sine billetter og bestillinger. Samtidig er det slik at festivalene allerede har hatt store kostnader med planlegging og annet tilknyttet årets arrangement, og det er mulig det vil tilkomme et mindre administrasjonsgebyr ved avbestilling. Dette jobber vi med fortløpende.

 

Koster det noe å flytte billetten min til neste år?

  • Nei, det koster ingenting og du er også sikret årets priser ved en eventuell prisjustering for 2021.

 

Jeg har bestilt plass til årets festival, men ikke betalt ennå. Hva gjør jeg?

  • Da kan du gjerne betale fakturaen du allerede har mottatt innen 1. juli. Vi vil ikke sende ut purringer på de fakturaene som allerede har blitt sendt ut.
  • Har du ikke mottatt faktura? Vi sender ut ny faktura i løpet av januar 2021, så da kan du vente til du mottar denne.

 

Hvilke artister kommer i 2021?

  • Vi jobber med å få flyttet konsertene fram til neste år, og håper de fleste artistene fortsatt vil være med på tidenes festival. Følg med her på hjemmesiden eller Facebook for løpende oppdateringer.

 

Jeg vil bestille for 2021. Når åpner dere bookingen?

  • Vi jobber på spreng for å få åpnet bookingen for 2021, både på egne nettsider og hos Ticketmaster. Følg med her eller på Facebook, så sier vi i fra når alt er klart!
  • Dersom du allerede har en bestilling for 2020 som du vil flytte til 2021, trenger du ikke gjøre noe. Alle blir automatisk flyttet til 2021 dersom vi ikke har hørt fra deg innen 1. juli

 

Jeg vil avbestille campingplassen min/bestillingen på hotell/motell.

  • Vi MÅ ha en skriftlig henvendelse fra deg at du vil få refundert/avbestille plassen din. Send oss en mail om dette innen 1. juli til post@countryfestivalen.no
  • Opplysninger du må ha med: bestillingsnummer, navn og kontonummer vi skal refundere pengene til.
  • Dersom vi ikke har hørt fra deg innen 1. juli, vil bestillingen din automatisk flyttes over til 2021.

 

Jeg har kjøpt billett på Ticketmaster, men ønsker å få den refundert. Hva gjør jeg?

 

Vi ser fram til å ønske nye og gamle gjester hjertelig velkommen til tidenes beste Countryfestival 28. juli – 1. august 2021!

Flere artikler 

Flere artikler